Cykl wypowiedzi osób z Warszawy część 2

Listopad 11, 2007

 Dzisaj wypowiedź Chleboo:

„Czemu trenuje? Gdy zaczynałem swoją przygodę z PK to było coś nowego. Może, dlatego zacząłem trenować. Przez długi okres nie wiedziałem do końca, czym tak naprawdę jest Parkour. Dopiero po wizycie francuzów w Polsce wszystko się zmieniło. Moje podejście do treningów oraz ogólne pojęcie o PK. Teraz trenuje, bo jest to dla mnie sposób na życie. Dzięki treningom poznaje samego siebie. Kształtuje swoje ciało i umysł. Potrafię się wyciszyć i skupić. Dzięki treningom możemy poznać samego siebie.”

Skomentuj

